Sunday, January 21, 2007

Proiecte EXTRA








  • In perioada 2002-2005,in cadrul organizatiei "Ocrotiti Muntele Brasov",impreauna cu ajutorul tatalui meu si a catorva prieteni,am incercat sa aducem aportul nostru la devoltarea si intretinerea circuitelor turistice din tara noastra. Cu sprijin juridic Salvamont si cu resurse proprii am resusit marcarea aproximativ a 20 de kilometrii de poteca turistica(peste 15 trasee,de diferite durate si grade de dificultate in Masivele Fagarasi,Piatra Mare,Bucegi,etc) la care se adauga cele aproximativ 100 de tablite indicatoare cu scop de ghidare si informare.


  • Din anul 2005, sunt membru al Clubul Alpin Roman(in prezent,cel mai mare din tara ca numar de membrii,reprezentandu-i pe iubitorii alpinismului,escaldei,sporturilor extreme,etc) in cadrul caruia am infiintat Comisia de Refacere a Traseelor Montane,comisie pe care am avut onoarea sa o conduc.


  • In vara anului 2005,am organizat in M-tii Fagarasi cea mai mare tabara de reamenajare si ecologizare a acelui an ,printre rezultatele careia se numara-captarea apei potabile si asigurarea permanenta a acesteia la cabana Turnuri(1520 m altitudine); reamenjarea a 4 podetze peste valea Podragului,11 tablite indicatoare schimbate,marcaje refacute,etc

Pentru o viziune mai ampla despre ceea ce a implicat Tabara C.R.T.M.,va invit sa urmariti un scurt montaj video ,prin simplu dublu-click AICI

  • Despre OCROTITI MUNTELE BRASOV si COMISA DE REFACERE A TRASEELOR MONTANE ,aventura unei chemari si dorinta de a face un bine pentru cei din jur,va provoc sa VIZIONATI Emisiunea HAI LA DRUM,cu Sergiu Voicu din data de decembrie 2006,difuzata pe postul RTT,afiliat PRIMA TV. Apasa AICI


No comments: