Friday, January 12, 2007

Fotografii publicate si ONLINE






Passiunea de a fotografia a insotit pe cea a cadrelor in miscare,inca de timpuriu. Timpul liber cat si diferite comenzi ce le-am onorat de-a lungul timpului pentru diferite afaceri nou-intrate pe piata,mi-au dat sansa sa fotogroafiez locuri importante,intr-un timp relativ scurt.




In momentul de fata,am incheiate contracte cu 2 dintre cele mai mari site-uri de informare turistica din Romania,respectiv www.infotravelromania.ro si www.tourismguide.ro in cadrul carora am publicat fotografii citadine si numai. Pentru a va face o idee,va invit sa accesati prin dublu click cateva linkuri de mai jos:





Deasemenea mentionez fotografii participante la diferite concursuri nationale si internationale,cateva din acestea publicate in revista Invitatie in Carpati si Albumul Aniversar Fotogeografica 10 ani la care se adauga o MENTIUNE in cadrul concursului international JOY ART FESTIVAL editia a-3-a, premiu obtinut dintr-un colaj de 15 fotografii,ce poate fi urmarit si downloadat chiar AICI

Toata munca mea in domeniu poate fi vizualizata pe urmatoarele adrese:

No comments: